Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~tintirintin | użytkownik

imię i nazwiskoaGa adresgdańsk zarejestrowany13.09.2006 @13:56:14 ostatnio na stronie27.07.2011 @23:33:48

tiruriru

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu2277912
digarty113 komentarze1365 posty na forum1 newsy1

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~Shiv    05.06.2009 @19:01:25
~Zygfrydiusz    16.03.2009 @22:15:21
niestety tej egzotyki co roku coraz mniej. więcej przyjeżdża z bloku wschodniego zespołów, które rzadko są ciekawe, chociaż bodajże Rosjanie ( pewien nie jestem ) w 2006 dali niezły show . Chyba w galerii gdzieś głębiej mam nawet ich fotki
_______
hontou ?
~pastwisko    05.02.2009 @23:45:28
_______
sarin, jelin, bambin.
~photograph91    29.08.2008 @12:01:26
Hmm może lepsze zdjęcie by wyszło z boku
~ToksycznyCukierek    24.07.2008 @19:53:39
dodaje do obserowanych...
dlaczego??


Bo podoba mi sie Twoja galeria


Bo Kocham morze


Bo Kocham trojmiasto!



Bo tak i jush! :P
_______
...z marzeniami pod reke chodze...
~pastwisko    19.05.2008 @13:24:12
aboja wiem, raczej nosing
_______
sarin, jelin, bambin.
~efemerycznie    09.04.2008 @21:34:13
hm hm hm. a kiedy jest konkretnie ten wyjazd? pieniadze przelałabym Ci na konto wtedy. musze sie dowiedziec,czy aby na pewno pamieta nazwe
~headless    09.04.2008 @17:35:14
_______
życie jest piękne.
~efemerycznie    05.04.2008 @17:48:33
hej jół! Ty jedziesz do tego Wilna na ten plener? kupiłabys mi coś procentowego ? Moj kolega potrzebuje pewnego trunku na wesele
~klapencjo    11.03.2008 @14:25:22
bardzo ladnie tu, duza roznorodnosc, milo.
pozdrawiam serdecznie !
~Jacobgda    12.02.2008 @10:33:26
witam fotomedianke
~efemerycznie    07.02.2008 @21:19:33
no nie niestety. musialam to powaznie przemyslec i doszłam ze znajomymi do takich własnie wnioskow. przykro mi, bo juz z wieloma ludzmi zdazyłam sie zzyc, ale moje kaprysy po czesci zostały spełnione sciskam Cie mocno. i powodzenia
~efemerycznie    07.02.2008 @12:59:00
zrezygnowałam. mam dość tej szkoły.
~efemerycznie    24.01.2008 @10:48:22
nie dziwie sie. jest straszny
~efemerycznie    23.01.2008 @23:09:21
ten facet jest dziwny z forum. -_-
czytam i rzygam.
~efemerycznie    09.01.2008 @16:27:37
aaaaaaaaaaAAAGaciu! Ja sie boje! Oni mnie zmiazdza. nic nie napisze ,a i zdjec nie zrobie! i zmiazdza, zdepcząąą! aaaa!

dobra. przeszło mi :D
dzieki Agata. Jednak na Tobie mozna polegac. człowiek sie wyzali i juz mu lepiej
~wilczynski79    05.01.2008 @17:34:41
U Pani Piękna galeria ......
Czaruje Pani ).....
~como    25.12.2007 @21:52:17
dzieki ci .... i nawzajem
~efemerycznie    24.12.2007 @12:10:51
oby Tobie swieta mineły w spokoju i w radosci, bo u mnie jest istny sajgon
~efemerycznie    20.12.2007 @17:22:16
własnie... snieg
~efemerycznie    19.12.2007 @14:42:55
jejusiu. ja chce juz wigiliję.
~Mlyncon    19.12.2007 @13:34:13
!
~Mlyncon    19.12.2007 @13:11:31
~wilczynski79    19.12.2007 @13:07:59
Super.....
Wszystkie twoje foty super.....
~efemerycznie    15.12.2007 @20:49:46
nie chce mi sie jutro wstawac, a kondzio niestety przynudzał i jutro tez jest obrobka cyfrowa? :/ koszmarnośc.
1 2 3 4 5 6 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt